Olejek kokosowy
Naturalny olejek kokosowy – jak uzywac ?

Edukacja medyczna w epoce alternatywnych faktów ad

Posted in Uncategorized  by admin
September 1st, 2019

Jeśli nie rozpoznajemy jej i nie angażujemy, jak nieśmiały gość na dużym przyjęciu, porusza się cicho w innym kierunku. Dążenie do takiej sytuacji wymaga tego, co Pasteur nazwał przygotowanym umysłem . Biorąc pod uwagę czasami nieuchwytny i często prowizoryczny charakter prawdy naukowej, musimy podkreślić, że nasze książki są bardzo niekompletne i że obecne koncepcje stanowią jedynie tymczasowe miejsce do odpoczynku, wymagające nieustannego testowania i dalszych analiz. Nie są ostatnim słowem, ale krótkim zatrzymaniem na ścieżce, której szukamy: prawdy przez naukę. Parafrazując bohatera życia Galileusza Bertolta Brechta, celem nauki nie jest otwieranie drzwi do wiecznej mądrości, ale raczej zamknięcie drzwi do wiecznej ignorancji. Nie wszyscy członkowie wydziału mogą wzorować prawdziwą pasję do nowej wiedzy, ale ci kto powinien być rekrutowany, wybrany i nagrodzony za swoje talenty. Ta długo rozpoznana potrzeba jest dziś jeszcze pilniejsza.
Ale tacy nauczyciele będą musieli uświadomić uczniom, że nauka i dążenie do prawdy wymagają nie tylko pasji, ale także krytycznego myślenia, które nie mogą łatwo wpasować się w tweet lub krótki post z mediów społecznościowych. Opisując kluczowe wartości, które należy przekazać studentom, Kim Benston, prezes Haverford College, twierdzi, że jednoznacznie wybieramy analityczną precyzję ponad nieprzetestowanym stwierdzeniem. 2 Dziekani ze szkoły medycznej mogą zachęcać do wpajania tych ideałów przez uczelnie i uniwersytety przygotowujące studentów Edukacja medyczna. A same szkoły medyczne mogą podwoić swoje zaangażowanie w jasność i prawdę, podkreślając krytyczne myślenie. Na przykład krytyczna recenzja literatury jest tak istotną umiejętnością, że uważam, że powinna być nauczana, ćwiczona i doskonalona przez wszystkie 4 lata szkoły medycznej, a nawet formalnie w edukacji podyplomowej.
Zachęcając studentów do kwestionowania zarówno nowych informacji, jak i otrzymanych dogmatów, musimy wspierać wzajemny szacunek, tolerując odmienne poglądy, nie powodując niepotrzebnej polaryzacji. Dziedzictwo naszej dziedziny jest obecnie często kwestionowane przez bezkrytyczną akceptację ukąszeń dźwięku, powszechny, ale niefortunny wzór naszej tkanki społecznej. Nie możemy siedzieć bezradnie – nasi uczniowie i ich przyszli pacjenci zasługują na więcej.
Klinicyści będą musieli stawić czoła szczególnym wyzwaniom w erze charakteryzującej się erozją czasu na refleksję, rozpoznawaniem nowych syndromów, kontaktem społecznym z kolegami i nauczaniem. 3.4 Nacisk na coraz więcej pacjentów na coraz krótsze wizyty stanowi problem zarówno dla klinicystów, studentów, jak i dla pacjentów.5 Jednak pomimo ograniczeń czasowych, zależy to od nas, jako nauczycieli i wzorców do wzmocnienia najwyższych wartości naszego zawodu, do zbadania naszego programu nauczania i wydziałów pedagogicznych oraz do przypominania uczniom. dyscypliny, wielkiego powołania, pasji i tajemnicy oraz eleganckiej przygody, która definiuje medycynę. Zastanawiając się nad aktualnymi wyzwaniami dla naszego zawodu, możemy uzyskać zdecydowaną odpowiedź: Nie ma alternatywy dla prawdy. Jako pedagodzy medyczni musimy w coraz większym stopniu skupiać się na rygorystycznej ścieżce rozumu, prowadząc naszych uczniów obok zapory wprowadzających w błąd sygnałów mających odwrócić ich uwagę od kursu na prawdę.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autora są dostępne pod adresem.
Author Affiliations
Z Departamentu Medycyny Wewnętrznej, Virginia Commonwealth University (VCU) Health, Richmond.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
Brecht B. Życie Galileusza. Scena 9.74.

2. Benston K. Uczenie się w świecie post-prawdy . Magazyn Haverford. 2017: 5 (http://www.bluetoad.com/article/View_From_Founders/2744680/394224/article.html).

3. Wenzel RP, Edmond MB. Niepewny dokument akademicki: erozja czasu, wartości zawodowych i zadowolenie lekarzy. Infection 2015; 43: 141-144
Crossref Web of Science Medline
4. Edmond MB. Medycyna Taylorized. Ann Intern Med 2010; 153: 845-846
Crossref Medline
5. Hartzband P, Groopman J. Medical Taylorism. N Engl J Med 2016; 374: 106-108
Bezpłatny, pełny tekst Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołanie się na artykuł (1)
Zamknij Cytowanie artykułów
[hasła pokrewne: szpital wojskowy lądek zdrój, olimp magmax b6, drotaweryna ]

Tags: , ,

No Responses to “Edukacja medyczna w epoce alternatywnych faktów ad”

  1. Zuzanna Says:

    Też słyszałam bardzo dobre opinie o rehabilitacji

  2. Broomspun Says:

    [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: koktalje białkowe[...]

  3. Mr. Spy Says:

    poza błonnikiem należy przyjmowac antyoksydanty

  4. Gracjan Says:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu poradnia psychologiczna[...]

  5. Celtic Charger Says:

    Kelp nigdy nie brałam,biorę od miesiąca Hashiforte

  6. Sherwood Gladiator Says:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu szkolenia pierwszej pomocy[...]

  7. Chicago Blackout Says:

    Też tak miałam ostatnio

Powiązane tematy z artykułem: drotaweryna olimp magmax b6 szpital wojskowy lądek zdrój