Olejek kokosowy
Naturalny olejek kokosowy – jak uzywac ?

Edukacja medyczna w epoce alternatywnych faktów

Posted in Uncategorized  by admin
September 6th, 2018

Studenci wchodzący obecnie do amerykańskich szkół medycznych przybywają w czasach rosnącej nieufności wobec dużych instytucji, rozszerzonego korzystania z mediów społecznościowych w celach informacyjnych, leksykonu politycznego, w którym niewygodne fakty są wyszydzane jako fałszywe wiadomości , podczas gdy fabrykacja podszywa się pod rzeczywistość, a erozja prawdy takie trendy pociągają za sobą. Wyzwania dla edukacji medycznej są nieuchronne i budzące grozę. W jaki sposób my, jako nauczyciele, zasługujemy na zaufanie przyszłych lekarzy. W jaki sposób przekazujemy im wiodącą spuściznę naukową dotyczącą postępu w rozumieniu, zapobieganiu i leczeniu chorób. W jaki sposób zaszczepić w nich docenianie przez całe życie znaczenia testowania hipotez, wzajemnej oceny i krytycznej analizy badań. Pytania te powinny skłonić do natychmiastowego przeglądu celów i procesów edukacyjnych oraz wartości, które powinniśmy podkreślać w codziennych interakcjach ze studentami. Przydatnym wczesnym krokiem w uzyskaniu warrantów dla studentów jest przejrzysty przegląd historii pomysłów w medycynie. Takie badanie wyjaśniłoby, że niektóre pomysły zadziałały, niektóre zawiodły, a niektóre okazały się być zbudowane na naukowym oszustwie – ale rozwój i testowanie hipotez, które mogą nie zostać przeprowadzone, są niezbędne dla metody naukowej. Nowe idee były często odrzucane przez ludzi mających autorytet, którzy mieli powody, aby obawiać się wyzwań stojących przed status quo. Niektórzy badacze nie żyli wystarczająco długo, aby ich nowatorskie pomysły stały się powszechnie akceptowane. Ci, którzy odnieśli sukces, przejawiali nie tylko nieustępliwą wytrwałość, ale także uczciwość i poświęcenie nie dla osobistych korzyści, ale dla dobra publicznego. Odtworzenie silnego programu nauczania w historii medycyny stanowiłoby podstawę do realistycznego, ale pełnego nadziei uznania dla potencjału, postępów i prawd nauki.
Na pełnym nadziei froncie, pokrewnym i niezbędnym elementem budującym dla studentów jest intelektualna ciekawość zarówno do identyfikowania i kwestionowania tych prawd. Możemy poinformować studentów medycyny, że podczas całej ich poprzedniej nauki byli oceniani na podstawie udzielonych odpowiedzi, w trakcie edukacji medycznej i kariery byli często oceniani głównie na podstawie pytań. Powinniśmy klaskać uczniów za ciekawość i dociekliwość oraz za wykazanie uzasadnionej wątpliwości co do tego, co czytają i słyszą. Możemy rzucić im wyzwanie, aby uzyskać rzetelne informacje wykraczające poza dyskusję w klasie lub na oddziałach, ponieważ unikamy pułapek, które próbują przekazać im całą naszą wiedzę w czasie naszej bezpośredniej rozmowy. Jak William Butler Yeats (prawdopodobnie parafrazując Plutarcha) napisał: Edukacja nie jest napełnianiem wiader, ale zapaleniem ognia. Zapewnienie iskry jest naszym zadaniem.
Na realistycznym froncie, aby ogień dociekań naukowych nie został ugaszony przez porażki, musimy również przyznać uczniom, że postępy w nauce są powolne i nieliniowe i często są dokonywane przez obserwowanie czegoś niezwykłego i nieoczekiwanego, być może niezwiązanego z pierwotną hipotezą. Odkrycie wymaga nie tylko ciekawości, ale także zamiłowania do jasności – celu, który wymaga czasu, a czas jest zanikającym popędem we współczesnej medycynie. Uczniowie muszą zrozumieć, że szansa jest sporadycznym gościem, często pojawiającym się w przebraniu i niezapowiedzianym
[patrz też: glaxo zamówienia, choroby mortona, oddawanie krwi ankieta ]

Tags: , ,

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: choroby mortona glaxo zamówienia oddawanie krwi ankieta