Olejek kokosowy
Naturalny olejek kokosowy – jak uzywac ?

Pożegnanie z wykładami w szkole medycznej – Przesunięcie paradygmatu czy Przejście mody cd

Posted in Uncategorized  by admin
July 3rd, 2019

Ale jeśli opisują interaktywne sesje interaktywne z dużymi zbiorami z uczniami, którzy przygotowali się wcześniej, z częstymi pytaniami skierowanymi do publiczności, czasem przeznaczonym na dyskusję w grupie i korzystaniem z systemów reagowania publiczności (w celu odpytania uczniów o pytanie do oceny zrozumienie, na przykład), wierzymy, że interaktywny format wykładu powinien pozostać opcją i może być skutecznym narzędziem nauczania. Patrząc w przyszłość edukacji medycznej, uważamy, że ważne jest unikanie gorliwości w odniesieniu do podejść pedagogicznych, w tym podkreślanie, że zespołowe metody uczenia się muszą spełniać określone kryteria lub że nie dopuszcza się odchyleń od czystego uczenia się opartego na problemach. Często możemy służyć naszym uczniom najlepiej, łącząc elementy różnych metod, takich jak nauczanie zespołowe lub oparte na przypadkach i interaktywne sesje uczenia grupowego, zamiast czuć się zobowiązanym do przestrzegania określonego formatu. Ale zawsze, gdy to możliwe, musimy również stosować podejście oparte na dowodach i rygorystycznie oceniać nasze innowacje, uznając, że ważne wyniki mogą obejmować zaangażowanie uczniów i umiejętności rozwiązywania problemów, dynamikę zespołu i środowisko uczenia się, a także wyniki egzaminów. W codziennym życiu klinicystów staramy się tworzyć kulturę ciągłej poprawy jakości. Powinniśmy dążyć do stworzenia tej samej kultury w naszym życiu edukacyjnym.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne pod adresem.
Author Affiliations
Z Oddziału Płuc, Opieki Krytycznej i Medycyny Snu, Beth Israel Deaconess Medical Center i Harvard Medical School – obie w Bostonie.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Straumsheim C. Zostań lekarzem, nie są wymagane żadne wykłady. Inside Higher Ed. 26 września 2016 r. (Https://www.insidehighered.com/news/2016/09/26/u-vermont-medical-school-get-rid-all-lecture-courses).

2. Brązowy komputer, Roediger HL III, McDaniel MA. Niech to się stanie: nauka pomyślnego uczenia się. Cambridge, MA: Harvard University Press, 2014.

3. de Jong T. Teoria ładunków poznawczych, badania edukacyjne i projekt instruktażowy: trochę pożywienia dla myśli. Instr Sci 2010; 38: 105-134
Crossref Web of Science
4. Roberts DH, Newman LR, Schwartzstein RM. Dwanaście wskazówek ułatwiających uczenie się Millennials. Med Teach 2012; 34: 274-278
Crossref Web of Science Medline
5. Krupat E, Richards JB, Sullivan AM, Fleenor TJ Jr, Schwartzstein RM. Ocena skuteczności opartego na przypadkach wspólnego uczenia się poprzez randomizowane, kontrolowane badanie. Acad Med 2016; 91: 723-729
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (6)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarze (25)
[więcej w: omułek zielonowargowy właściwości, glaxo zamówienia, sól emska cena ]

Tags: , ,

No Responses to “Pożegnanie z wykładami w szkole medycznej – Przesunięcie paradygmatu czy Przejście mody cd”

  1. Hightower Says:

    [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: gainer[...]

  2. Jagoda Says:

    jedni pisza tak drudzy inaczej

  3. Agata Says:

    [..] Blog oznaczyl uzycie nastepujacego fragmentu dentysta Bytom[...]

  4. Eryk Says:

    Hipokryzja i pomroczność świadoma

Powiązane tematy z artykułem: glaxo zamówienia omułek zielonowargowy właściwości sól emska cena